maandag 3 september 2007

Pijn is niet alles


Soms

ik zie het niet meer zitten

en kan ik op mijn lichaam lopen vitten

want waarom moet het zo zijn

een leven met pijn

maar dan denk ik

als dit nu alles is........

want Pijn is niet alles,

dat is een gegeven

Maar zelfs met pijn leert men te leven

want weet je waarom?

Omdat ik nog zoveel in dit leven wil beleven

ik heb geen zin te zitten kniezen

over wat ik allemaal heb te verliezen

Dan maar niet zo zijn als al die anderen

Ik kan mezelf toch niet veranderen

En ook al kan ik wel eens huilen

ik zou met niemand willen ruilen

want ik ben blij om wie ik ben

ook al heb ik cvs en fm

2 opmerkingen:

Unknown zei

laat me je even bellen,
0477789869

Unknown zei

laat een telefoon nummer na of laat me iets weten op 0477789869
dmtfun@gmail.com