zaterdag 1 september 2007

In een hoekje


In een hoekje van mijn kamer

zit ik stilletjes te wenen.

Het is een zware week,een rotweek.

Overrompeld door gevoelens

maar niet wetend welke de bovenhand haalt.

De pijn, de angst, de twijfel

ze krijgen allemaal een plaatsje deze week.

Waar zijn mijn positieve gevoelens heen?

Ze hebben plaats gemaakt

voor teleurstelling,voor haat......

Waarom nog verder vechten?

Voor wie?

Voor wat?

Waarom nog verder strijden

om iets op te bouwen,

dat een ander met slechts enkele woorden

kan opnieuw doen instorten?

Ik huil als een kind

tranen van spijt,

proberend al het negatieve weg te wenen

maar ik voel me alleen maar leger worden.

Ik heb de energie niet deze week

om mezelf op te peppen,

om mezelf wat moed in te praten.

Ik kan niet meer !

Voor wie ?

Voor wat ?

Geen opmerkingen: